Cepat kawin oi kak dahlila n abg akim!

Aku baru je balik dari kl. Saje jalan time puasa. Ni tak tido lagi ni, sebab dalam ketapi tadi dah tido kejap. So dengan saki baki kuasa kuda 4 cawan kopi kat Pastris tadi, aku dok la teman kak yan stay up. :P Jap lagi kompem terbongkang ngan kak yan jugak. hahaha.Ah, nanti2 la cerita pasal trip pegi KL tu. Tu pun kalau aku rajin nak cerita, hehe. Aku nak cerita benda lain. 
.
Ok, sepanjang jalan tu kak dahlila jalan ngan a. akim, makanya aku n cik mai jalan la berdua. Aish. kat utp berdua, jalan kat kl pun berdua berkepit. Pelik lah. Nasib baik time berbuka kitorang berempat duduk semeja. Kalau kak dahlila nak duduk semeja ngan a.akim je, alamat jadi lesbian teruih kang aku n cik mai. haha. okeh2 melalut sudah. 
.
Duduk kat Pastris tu dari 7.15pm till 9.30pm. Okeh, sangat lawak borak2 time berbuka tadi, sumpah aku nak termuntah sebab gelak macam syaitonnirojim yang tengah kekenyangan. Dan sangat funneh tengok kak dahlila n a. akim. Seriously, aku sangat happy tengok diorang berdua. Aku pun taktau nak cerita apa benda yang buat aku rasa macam oh-diorang-soooo-sweeeeeet. Aku n cik mai kagum, sangat kagum tengok diorang. Hey, kagum, korang tau tak! Ape, tak tau? Meh sini aku lempang laju2. huh. 
.
Haha. Sampai la ni aku rasa lagi. Diorang tak macam bit n dentist tu (nak tau cerita diorang, ni story 1 n story 2), tapi diorang dah macam err dah macam orang dah kawin ke? Err camtu la kot gayanya. But, yeah, aku kagum. Oh aku tak tau lah nak describe macam mana weh.. *haha serius bongok*. Aku just, happy for both of them. Happy, happy, happy. 
.
Kawin cepat2 okeh! Kita doakan akak n a.akim stay sweet sampai bila2. Awww aku sangat mudah tersentuh ngan cerita2 fairytale housemate aku sekarang hahaha. Awww aww aww so sweet la korang. aww *sila lempang aku laju2*. Okeh tamat. tak leh cerita lebih2, sebab nak cerita ape pun tak tau dah. Haha. :P
.
P/s: Aku dah terkena balik jangkitan senyum melebar macam kes bit dulu. Mwahaha. Okeh, aku sedar entri ni takde hala tuju. Dah la cerita pasal kak dahlila n a. akim pendek je, tak eksaited betul nak baca. tapi aku malas lah nak edit2. wa nak tido. Selamat berpuasa! 
.
Krooh krooh~

2 penjawab bebelan:

Dahlila Kamat October 8, 2011 at 11:44 AM  

oooowhhh~~soo sweet of you yana!!!!doakan kami!!klo ikot akak!!skrng jugak nak kawen nye nih!!

ah-kieym October 22, 2011 at 7:02 AM  

Sweet ker?buang tebiat ada laaa..hahaha..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates