Gila misteri betul.

Semalam.. 
.
(#1 adalah budak yang message aku tiba2. Oh ya, dia pernah message aku dalam 2 minggu lepas kot, dengan menggunakan nama samaran Khairul dan sedang mencari temannya yang bernama Muiz.. -_-". Dialog adalah 100% asli. :p)
.
#1 : Hai..
Me : Sape ni?
#1 : Admire awk. Nk kwn leh ke.
Me : Pffft haha. Jangan jujur sangat boleh x? Sape ni? Umur? Tempat tinggal? Tarikh lahir?
#1 : Bahasa apa da guna.. xfaham la.. Pfff. Xleh jujur ek. Gitu nk xjujur la. 23...kl...
Me : Sorry, I don't know u.
#1 : Wah speak in english.. Ni la nak kenal ngan awak. Tp kalo x sudi.. x suka maaflah...
Me : Yes. I don't usually befriend with strangers. Saya x kenal awak, awak pun belum tentu kenal saya. Nama penuh saya pun belum gerenti awak tau. So yes, saya xnak kawan dengan orang saya 100% x kenal. Sorry if I'm being too honest, n yet too harsh.
.
- After 5 hours-
.
#1 : Nurliyana..
Me : Hm? Sape nama? Cane dapat tau nama saya? Mane dapat number? Awak jgn main2. Sila jawab dgn gaya esei ringkas. 
#1 : Xpa la yana. Lupakan je.
Me : Huh? Alrite. Am fine with it.
#1 : Biarlah I jd admire u je
.
Dude, wa marah betul lah! Tak boleh ke cakap terus sapa nama ko? Kan dah susahkan aku, tak pasal2 jadi CSI investigate sape ko. Sumpah aku tau ni mesti prank. Prank bongok. Either alan yang gila bengong tak pasal2 pakai number malaysia pulak untuk kacau aku, or budak2 sekolah dato'. RAGE! Sape la budak ni. Hishh. Sape sape sape sape!!
.
Lu jangan buat wa hangin okeh. Lu Langsi Lu Mati!

6 penjawab bebelan:

Dahlila Kamat August 11, 2011 at 9:26 AM  

patutlaaa smpi mimpi alan and syahdu majlis bersahur hari nih~~~ingatkan aakak ade wat salah....sorry ye yana....seriuss syahdu majlis bersahur hari nih~~task2x

lianna lil boogie August 11, 2011 at 10:43 AM  

HAHA. Ye akak buat salah. siap suruh afa cerita pasal sejarah percintaan dia lagi time org tgh berdarah hati! wuuuu. haha. ok2, itu gurau. :P

Syahdu eh pagi tadi? Hehe bianeeee~~

MaiZATuL ASniDA August 14, 2011 at 12:17 PM  

haha. waduh. kamu ni... hahaha. lu langsi lu mati da jdik trademark lak ye.

lianna lil boogie August 14, 2011 at 12:57 PM  

hahahah. ni semua salah siti. :P

MaiZATuL ASniDA August 14, 2011 at 4:10 PM  

siti kena minta maaf. *serius*

weh. nk pesan. ley tak buang words verification tu. aish. melanggar hak asasi manusia betol. penat nk tep. *serius jugak*

lianna lil boogie August 15, 2011 at 3:23 PM  

HAHAHAHA. serius beno ayat ko. eh eh, ada verification eh? aku x pasan pun.. jap aku godek2.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates