Adakah aku bersalah?

.
.
.
.
.

-_-"


Kadang2 aku rasa dia mabuk. Terus aku suruh beliau pergi tidur, dan terus stop chat. Takkan dah 7 tahun, and still dia tunggu aku, kan? Besides, dia dah ade gf pun. Harus aku tidak terpengaruh dengan ayat dia. Kalau aku jadi gf dia, kompem aku bunuh aku. eh eh paham ke ayat aku? Ke aku yang tak geti bina ayat?
.
Dia suruh aku doakan hubungan kitorang. Hubungan ape? Dan aku cepat2 berdoa kitorang tak lebih dari kawan. Itupun kawan biasa, bukan BFF. HAHAHA. Aku bukan perampas, aku tak nak jadi perampas, dan aku benci perampas - sebab aku pernah sakit dulu gara2 perampas. So aku tak nak gf dia sakit macam aku. Sakit dowh! Eh ape pulak ni dah macam sesi luahan hati... Tak suka, tak suka! Aku tak suka, and cik mai pun tak suka. Hahaha. dah kenapa mention nama cik mai pulak ni..
.
Aku selalu ingatkan dia pasal gf dia, so dia tak lebih2 cakap rindu ke apa ke.. Ceh, patutnya aku suruh dia ingat Tuhan, bukan ingat gf. Grrr. 
.
Aku tak boleh tido ah. Baru lepas pekena Nescafe. Sedap, tapi inilah natijahnya. Nanti terlambat bangun sahur, naya je. Pffft. Bagaimanakah cara nak tidur dalam keadaan tak mengantuk? Lompat2 kasi penat? Or baring kaku atas katil? Pura2 tidur, then dah sahur pura2 puas tidur? Baca journal kasik mengantuk? Hmm hmm. Nafas dah bau nescafe. 

3 penjawab bebelan:

MaiZATuL ASniDA August 14, 2011 at 12:12 PM  

haha. ye betol2! xsuke xsuke xsuke. xmau lah. xmau lah. hehehehe. jgn jdi perampas. moto hidup dlm bercinta. ewah!.

natijahnya, xley blah. hahaha. bgun2 mate kamu kecik bangat. haha :P

lianna lil boogie August 14, 2011 at 12:52 PM  

mesti mata aku macam jong kook kan. comel comel. :P

MaiZATuL ASniDA August 14, 2011 at 4:07 PM  

hahaha. jong kok xley lawan weh. dia memg tampan begitu. haha :P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates