Penang!

Ok, as promised... 
.
Organisation Chart
.
Mastermind: 
Miss Dahlila Kamat.
Mastermind's VIP:
Miss Nur Liyana Yunos
Committee member: 
Miss Muafah 
.
Boleh tak nak upload 3 keping je? Hehe.. Line UTP teruk pulak tetiba. Kekeke~. No lah, tak kan gi Penang jauh2 tapi upload 3 keping je kan..


Atas feri. :) Wa jakun beb, serius! 

Sarapan nasi kandaq weh~~ :)
Okeh, sebenarnya ni la objektif kitorang gi Penang. Hehe..

Ini... ini terbaik! Pasemboq!!
Ape la kak dahlila pilih ni... tak sedapppp. :P
Erk. Boleh tahan laaa -_-
Kak dahlila nampak slim. Tapi aku yakin ini adalah ilusi optik mainan syaitannirrajim semata-mata.......


Photobomb! Bila masa lagi kan nak amek gambar bongok2.. :P 
Sebenarnya aku dan Afa adalah ehem ehem..


Bila tersepit kat tengah-tengah, muka aku nampak cam kecik pulak. Ehe! 
Gambar yang aku sendiri tak berani nak upload kat FB sebab terlampau bongok.
BFF siot! 


Picture of the Year. Boleh menang Pulitzer Award ni. :P
Memang saja je upload gambar ni sebab muka kak dahlila tak nampak. 

Oh, so long Penang! We'll miss ya! :)
Best. Memang kena ngan jiwa (and kaki) aku yang kuat jalan. :). Oh, tunggu, ada edisi Cameron pulak! :)

1 penjawab bebelan:

dahlila comey August 11, 2011 at 9:22 AM  

ello...akak memang kurus okeih~~!!JELESS!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates