Dah boleh kawen dah Cik Mai ni...

Pernah tak korang perasan macam korang dah layak jadik mak? ...
.
Ye, aku dah mengalami perasaan tu.
.
Pagi tadi sahur, pukul 5 tepat alarm handphone canggih aku bunyik. Yeah. Macam ninja aku lompat dari katil. Tegangkan cadar, terus gerak gi dapur. Disebabkan harini plan nak makan mewah (HAHA!) time sahur, so aku kena pantas buat kerja. ecewah!
.
Err.. pagi tadi sahur sardin je. Hehe. Nasib baik sardin, boleh la masak kul 5. kalau gatal nak makan sambal ke apa, nak mampus bangun kul 5 baru nak masak? Alamatnya sambal tu masak time subuh dah abis kang.. 
.
So tadi aku dah jadi macam mak orang, and cik mai pulak jadik bapaknya. haha. Dan anak2 kami lena diulit mimpi ketika itu. -_-" Kejam betul. 
.
Rupanya masak sardin ni 2 saat je. :P Sebab tadi lepas abis makan, aku check jam baru pukul 5.37am. Memang gaya ninja agaknya aku ngan cik mai masak pagi tadi. Boleh aa esok2 masak sardin lagi. Tapi kena kurangkan sikit sos, sebab pagi tadi macam ada rasa terlebih sos. Hehe.
.
Okeh, ni tengah tunggu nak berbuka pulak. Taknak cite makan ape untuk buka, sebab aku ada bad feeling yang blog ni bakal menjadik blog masakan pulak, bukan blogodiari (apakah term ini?) lagi. 
.
:)

Ni lah kawan saya, cik mai. sapa nak kawen ngan dia, contact saya okeh! Gahahaahha.
Gambar ehsan FB beliau dengan tanpa izin. 

4 penjawab bebelan:

MaiZATuL ASniDA August 14, 2011 at 12:15 PM  

weh weh weh. bila nye post ni weh. ewah. da jdik agency carik jodoh. tukar url la. carijodohbagiygkesunyianmcmaku.blogspot.com


dgn cara ni kite ley dpt bf cepat2. haha :P

lianna lil boogie August 14, 2011 at 12:54 PM  

HAHAHAHAHA! ko jangan mai, ko jangan.. ku buat betul2 kang.. hahaha. dah la kita baru lepas join group FB "Kelab Mencari Jodoh". -_-

MaiZATuL ASniDA August 14, 2011 at 4:08 PM  

haha.. yana. xcukup FB la yana. kite kena guna sume cara n jalan. supaya kelangsungan warisan kite berterusan. ehem!! haha :P

lianna lil boogie August 15, 2011 at 3:24 PM  

bongok laaaaa!!!!!!! HAHAHHAHAHA. omaiiiigoaatttt

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates