Cameron! (versi tak diupload di FB). 1st day.

Hahaha. Okei, kalini aku post pulak my next trip: Cameron Highland! Saje je post lambat, bagi jarak sikit masa so that takde la nampak sangat macam aku ni kaki jalan. :P
.
Taknak cakap banyak, so aku post gambar jela okeh. Oh, aku suka gambar2 candid. So mungkin akan banyak gambar candid dalam ni. Lantak pi la eh muka aku dasat nauzubillahiminzalik ke, muka mai kurang 2% comel ke, muka siti lawak ke, or muka garang kak dahlila ke... Ok? :) Aku akan berazam mengurangkan gambar2 cantik mai. Hahahaha
.
1st day:
.
Okeh, serius sangat sedapppppp ~~
The best of the best. Oh oh oh~
Perempuan... sigh~ mesti betulkan tudung tak kira masa. 
"Mai memang suka posing eh?" Wa cakap dalam hati. 
Ha! Baru proper!
1 (tiga-tiga fail)
2 (siti n yana- fail)
3 (yana-fail!!)
4 (yana- FAIL LAGIKK!!)
Tadaa! 
Gadis comel. Sila pilih mana 1 berkenan, semua single except kak dahlila. :P
Haha. pandai kamera ni tangkap tang gigi je.

Yeay! sampai hotel sudah.. :)


Alhamdulillah, ada seorang yang beriman. :P
Heleh.. konon penat la tu.. :P
Highlight of the day! :)
Candid paling best! mwahaha~
Siti buat formasi bertukar Superman ke?

Jadik gila muka happy siti.. Ke memang betul2 happy?







Ok, puas petik strawberi! :) Let's bayar uolls!




Gangster nak turun lif

Muka semangat nak dinner.. Tapi.. -_-
....Sedih sebab tak banyak kedai bukak....
Muka "walau apa pun terjadi kami tetap gembira bergambar" katanya..
Muka frust-tapi-takmau-menunjukkan-kesedihan-kepada-umum char kuey tiow dia ade 3 kerang je. 

Dimamah usia...
Siti! haha. *geleng2 kepala*.. serius la minah ni sesuai ngan "Lu langsi lu mati".


Sangat banyak gambar laaaa. So aku asingkan ah 1st ngan 2nd day. Sayang pulak tak upload yang lawa2. 
.
Ok babai! :P Doakan aku rajin buat untuk 2nd day pulak, mwahaha. 

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates