Help me.... please?

Duhh.. I had a very very very massive problem. 
.
I prefer to let someone else starts the conversation with me. Yes, I prefer the you-approach-me-first way. Perhaps it is because of the past experience I had with him. Yeah. It's disgusting how he changed me. Pffttt. Nah. back to the topic. 
.
I rarely SMS. But, there's a girl whom I always spent my prepaid for (hehe..). She's my girlfriend, Cyla. Go and ask her, who starts the chatting? It's always been her. Dan kalau SMS, aku selalunya bukan orang terakhir untuk cakap bye. Tiba2 kang aku senyap je.. And if Sedarian chats at the group's wall, aku tau tengok je.. and click the "like" button. Bad response. Dan aku bukanlah orang yang diorang boleh harapkan untuk mulakan say "Hi!". no no no. sampai kertu lah kalau kau tunggu aku. Kalau Gtalk and YM pulak, haih. lagi macam haram. mesti Lew and Farahin bosan sebab asik diorang je yang kena start dulu. Hehe. I'm so sorry, you guys! 
.
So, how to overcome this attitude? I din act like this before.... Sebab aku macam ni lah, budak2 ni malas nak tegur aku. Jumlah kawan aku pun dah berkurangan, sat lagi boleh pupus ni. Dan aku kena cop sombong-kerek-angkuh dan sewaktu dengannya. Sabo jela.. Dahlah kalau aku jalan, aku menonong je. Seman (my former classmate) hangen je haritu sebab aku jalan laju tak toleh kiri kanan thus tak tegur dia. Oops. 
.
"How? Tak boleh ke diorang yang tegur aku dulu? Tak boleh ke diorang paham orang macam aku ni wujud? Kenapa perlu diorang bising2?"
.
Source
Errr. Cyla. Kau paham aku kan?

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates