Maybe the sun will shine today.

Is what you're living for worth dying for? Just asking. Sebab aku rasa aku dah terbabas dari landasan hidup aku. 

Haritu mimpi ular. esoknya mimpi kucing. Sebelum tidur dah baca doa tidur dah. Haish. Semalam... semalam ajar student2 ni. student yang aku rasa mungkin kembar ke 7 dia kot. balik terus mimpi dia lagi. what the... pastu tadi ajar farahin. saja gatal ajar kat bilik dia. masuk2 bilik, dayyuuum. serious aku rasa nak nangis. lemas. bukan lemas sebab bilik farahin ke ape ke. tak, tak. masuk bilik dia, scent dia, howah. cari2 mana datang bau sebijik camtu. down.

Apesal? aku yakin aku dah ok. mungkin sebab kena "serang" tiba2 kot ngan jelmaan dia sehari dua ni. 

Yah. Yah. Yah. being human is exhausting. Bak kata Charlie Sheen: "Best way to not get your heart broken, is pretend you don't have one". Wisely said, huh. So, don't let things you own, own you. I used to own it. Haish. Haish. Haishhh!! Aku tahan hati je nak contact dia, nak tanya kenapa and ape dia buat sampai aku jadik camni skali. grrr. 

Google sendirik.

Yeah. You stole all the color out of my world.

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates