Just an ordinary Muggle.

Symposium akan menjengah diari hidup aku kat UTP ni. lagi seminggu. brrr. jantung rasa macam nak terkeluar je ni sebab cuak sangat. 

Tapi, dalam sibuk2 aku fikir pasal symposium, sempat gak aku sibuk fikir benda lain. Baru tadi aku bagitau cik mai masa kitorang otw V2 untuk dinner. Aku tak mungkin dapat kawal diri aku kalau aku jumpa dia face-to-face. Kes ngan "kembar" dia tu dah cukup untuk buktikan result untuk upcoming experiment aku tu. So, memang tak boleh. 

Tadi kak dahlila buat 'experiment' mencabar kat mai. serius, aku jaw dropped dengar apa kak dahlila buat. gila betul. mai gtalk aku, terus aku lari pergi bilik dia. Kalau aku kena macam tu, aku boleh pengsan 2 hari (lepas tu dr hadi mesti bengang sebab aku tak jumpa dia. sorry, lame joke. dusshh!). Setakat message aku boleh tahan lagi. tapi kalau dah call, dan dengar suara jelas gila, tak ke pulak ko rasa nak pitam? Mata aku dah berair dah. Kalau aku kat tempat cik mai, apatah lagi....

Balik bilik. serius aku rasa terganggu sangat2. penat je usaha aku 2 tahun ni. sia-sia sungguh. Baca journal Sathiamurthy pun sampai berulang-ulang kali sebab terngiang-ngiang experiment tu. Hais. 

Rindu moment Bagan Lalang. 
Sebut symposium, aku terus teringat time Viva dulu. Terima kasih Kashi sebab teman aku, and bagi aku semangat menggila. Kalo bukan sebab ko, viva aku macam taik. oops. Boleh ko teman aku untuk symposium ni pulak? Thehe~

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates