Kak dahlila kena rasuk!!~~

.
Semalam. Semalam aku sakit perut gelak dengar kak dahlila cakap.
.
Kak dahlila kata, mai taknak kawan ngan aku. mai taknak tengok muka aku lagi, sebab dia bosan dah. sebab aku tembam. sebab aku ada 2 seluar je (which is totally wrong!) and sebab aku suka pakai cardigan. Kahkahkah. Yeah I know she doesn't mean it. Who cares actually? I know who mai is. She's no mean girl, but kak dahlila is! HAHA.
.
Tapi berani cik mai taknak kawan ngan aku sebab aku tembam! CIS!
.
Pastu kak dahlila kata kat cik mai, aku pun tak suka kawan ngan cik mai sebab voldemort hitam. KAHKAHKAH. Kalau voldemort hitam, habis tu alan tu putih? kahkahkah! Sorry cik mai. Isu sensitif dibangkitkan di sini. hehe. Tapi sangat tak memasal kot aku tak suka cik mai sebab voldemort hitam! Voldemort yang hitam, bukan aku! ada aku kesah~ :P
.
Aigoo. ape la kak dahlila ni. nasib baik aku tau gaya kak dahlila bergurau. kalau tak, mau aku tanggal tudung aku, lipat lengan baju, tarik tudung cik mai, lipat lengan baju dia pulak, pastu main tarik2 rambut. haha. 
.
Aku rasa aku tengah sakit mental sikit. Maybe sebab symposium. Kak dahlila pun dah mereng bebenor. tu yang cakap bukan2. bila cik mai baca ayat Quran kat dia semalam lepas cakap bukan2 pasal taknak kawan sume2 lah, guling2 dia macam ada syaitannirrajim dalam badan. kahkahkah. serius lawak gila kak dahlila. omo. aku tak pernah bayangkan aku akan jumpa orang macam ni bila aku masuk UTP. omo~
.
 .
 .


Papepun, i love uolls. kalau bukan sebab uolls, i dah murung kat utp ni taw.

5 penjawab bebelan:

MaiZATuL ASniDA May 10, 2011 at 2:48 PM  

hahahaha... kelako... mengadu dombaakak ni. batu sungai. hahaaha... yana. xley blah.

;xnak kawn yana. yana TEMBAM!' hahahaha... :P

note: tak tercapai akalku (sape enth nyanyi lagu ni. lupe.)

Dahlila Kamat May 10, 2011 at 3:32 PM  

hahaha,,,,test2x...kak dalila was ere!!!haaa!!ngumpat aku....tp kan yana..bukan sbb tuh je cik mai xsuke kat awk!banyak lagi sbb die!!hahaahahahah

lianna lil boogie May 10, 2011 at 5:01 PM  

HAHA. omo omo omo! kak dahlila dah buat blog.. abes la.. pasni blog ni kita post tafsir ayat Quran je... hehehe.

MaiZATuL ASniDA May 10, 2011 at 11:43 PM  

xpayah. kite post ceramah2 agama aje. yg ade kat fbuk kite dolod pastu kite uplod kat sini. so then, xla dikatakn merapu lagi. sobsob..~

sedeyh. huahuahua

lianna lil boogie May 11, 2011 at 12:44 AM  

hahaha. alalala~~ kita buat vid tu versi kita cik mai oi. mai amek vid kita. pastu kita upload kt sini. ha. baru nmpk wanita muslimah. haha.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates