Demi kakcik. semoga beliau tenang di sana....

Esok kak cik daftar matrik. Kolej Matrikulasi Selangor. Sedih. 
.
Semalam dah bawak dia ngan ajam jalan2 tengok wayang. walaupun aku dah tengok cerita Fast Furious 5 tu, aku bawak je dia tengok lagi sebab aku tau cerita tu best. Kesian pulak kalau moment terakhir dia kat muar ni dicemari dengan cerita hampeh. hehe. Pastu bawak dia pergi karaoke. Walaupun kitorang bertiga kecil molek yang nyanyi, bilik karaoke tu macam nak runtuh kitorang jerit2. hihi. 
.
Tadi kitorang semua pergi Air Terjun Gunung Ledang. tapi kalini tak lama, sebab kitorang berendam tak sampai bergelatuk gigi (errr. tapi ada la dalam 2jam setengah kitorang mandi. kekeke~). aii. Plan nak pergi main bowling malam ni. Tapi ibu dah penat, and angah lak kata dia pun penat (macam orang tua, haih!). So, tak jadi pergi sebab kalau kitorang pergi, macam tak syok la.. Sebab yang mainnya kang aku, ajam and achik je. :(
.
Tapi ada 1 benda yang aku terlupa betul2 nak buat untuk kakcik before dia pergi matrik. Aku lupa nak bawak dia minum cool blog. It's her favourite, I guess. Err.. mine actually. Thehehe. 
.
Takpelah. nanti kakcik dah duduk selangor, tau la aku and kaklong nak entertain dia kang. Dia duduk selangor, senang sikit. Along and mak uda ada nak tengok2 dia. Aku pun boleh turun selangor anytime je. Haha. aku dah tau dah nak buat ape kang bila dia ada sini. aku dan kaklong akan buatkan dia jadi gemok macam kitorang! haha. siap la ko acik!
.
Aku dah start rindukan kakcik... T____T 


Ni lah kakcik. comel, kan? mata dia cantik! lentik weh~
 .
Kakcik and aku. Ni masa dinner maklong. Banyak aktiviti kakcik
before pergi matrik rupanya..

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates