Jatuh cinta lagi.

Tadi dengar lagu Cold - Crossfade. Ah! Rindu gila lagu tu! Big time. auff. haha. Suka gila, sampai aku pakai lagu ni jadi caller ringtone. dah bertahun2 dah aku pakai. Kalo abah yang call aku, mesti pening je dengar lagu ni. yelah, anak dara dia pakai lagu rock2. memang tak senonoh je. patutnya pompuan pakai la lagu err lagu sopan2, comel2. ah. tak remaja la camtu bah! hehe. Lagu Cold ni buatkan aku betul2 jatuh chenta ngan laki suara jantan. awww. Laki suara Maroon 5 tak main la beb. haha. macam suara aku je tu. Sebab lagu ni jugak lah, aku terus search boy band yang suara dia awww ganteng! Avenged Sevenfold, Hinder, Nickelback, bla bla bla. Budak2 ni sume takleh digest nape aku boleh tahan telinga dengar A7X. gila bapak best yaww suara dia! aww. *auff auff*.


Ehem. Dulu kan aku budak jahat. So, macam tak kena la kalau dengar Hijjaz - Puteriku Sayang kan.. hee. dari kawan2 jahat aku yang lain la aku dengar lagu Cold. Dulu pun aku pernah belajar main gitar. Ingat lagi aku main lagu Autumn in My Heart. syahduuuu. aku takleh la main lagu A7X pakai gitar. baru belajar, so kena cari lagu slow. tapi paling tensen not G. adus. jari wa tak cukup panjang lah. haha. terpisat2 aku petik not. Aku belajar dari Adhwa, time abes SPM. tapi pas masuk matrik, dah tak pegang dah gitar. So, terus la aku lupa sume skali. rugi seh. Sekarang nak gi rumah Adhwa pun dah tak menyempat. Haish. Rugi, rugi.


Hmm. taktau nape tiap kali aku cakap kat orang yang aku pernah main gitar, mesti diorang automatik macam pandang slack kat aku. Kenapa ah? bagi aku, main gitar tu cool ape... Release tension sangat2. Ko just duduk, amik gitar, pilih lagu ape ko nak. Kan best tu. Tapi, jari kasar la nanti. hehe. Aku pun suka tengok laki pandai main gitar. Haritu jalan kat Memory Lane ngan kak yan, nampak 2 orang main gitar tengah2 jalan. wa jatuh chenta wo! haha. Main gitar = cool. Guitarist = macho man! HAHAHA. tapi, tapi Drummer = macho gila babeng! haha. Suka! 


Kalaulah aku boleh pilih jodoh aku nanti, aku nak dia pandai main gitar. And nanti aku boleh main drum. Eh eh.. macam pelik je. ah, takpe lah. nanti boleh jamming sama2. haha. serious tak romantik sungguh aku ni. Kalau tak pun, dia boleh main gitar, and main drum sekali. aww. suka gila! *drooling*. And boleh tak kalau aku nak suara dia macam suara M. Shadows. ala, vocalist A7X. OHEMJIIIIIII. kompem aku pakai dia jadi singer masa aku kawen nanti. haha. sambil sanding atas pelamin, sambil nyanyi. awww. 


Ehem. baiklah. itu hanya impian semata-mata. Please stop berangan liyana. abiskan study kau dulu.




*patah hati*.

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates