Khas untuk Muhammad Nur Azammuddin yang kusayangi.

Err.. betul ke ejaan nama dia tu? Double m and double d eh? errm.. Ok2. sebelum aku start tulis panjang2 entri ni, aku nak cerita roughly pasal family aku. Aku ade 6 siblings. Along, angah, aku, ateh, achik, n ajam. Kitorang ni adalah kakak yang baik kepada ajam (ehem!). So, apa yg ajam buat, kitorang pantau. Yela, adik laki sorang kan.. kena jaga betul2. haha. terbalik pulak dah. patutnya adik laki tu yang jaga kakak2 dia. haha. ajam form 3. honestly lah kan, aku admit ajam handsome (walaupun kalo dia pakai tudung, muka dia sebijik cam kitorang. hehhe). 


Ajam time kecit. Dia pernah diri tegak gila tak goyang2,
and kaki rapat masa perhimpunan tadika. Bengong.

Ajam dah besar. Dia seriously sangat kelakar
walaupun muka serius buat lawak.
Sape yang kawan ngan ajam, kitorang akan pantau. kalau okeh, pass. boleh jadi kawan ajam. haha. kejam tak kejam la kan kitorang ni...Kawan dia yang paling kitorang suka and sangat senang hati bagi green light is Fahim (walaupun aku waswas ajam kuar ngan Fahim sebab aku takut ajam jadi gay. oopss. mintak simpang). Ajam nak kuar pergi main bola pun, kitorang segerombolan akan berbondong2 naik motor follow dia senyap2, then nampak dia, terus "HAI AJAM!!!". haha. Dia selalu kata dia malu. ah dulik ape. dia kena terima kitorang dengan tangan terbuka. gahaha. Dia selalu warn, jangan ikut dia dekat2 sebab dia malu. HAHAHA. Dan dia selalu blushing bila kitorang follow dia. haha. Bagus apa camtu, sekarang kawan2 dia dah kenal kitorang. :)


Ajam pernah couple dulu. Dengan Fuadah. Abis kitorang terjah Fuadah. Tapi ajam chillax je kitorang buat camtu. Pasrah dilahirkan dalam family yang ada 5 kakak tak siuman. Pastu diorang clash sebab Fuadah tak tahan ngan kitorang. Alahai dik... kitorang test je.. apalah awak ni. Hmm. Baru2 ni, achik telah menggemparkan dunia kami dengan post breaking news di laman web rasmi kami. :P Inilah bukti2nya. 


Kakcik nampak sangat kak bedah. kekeke~


Bila angah dah masuk line..... Dialah yang pengaruh kitorang
supaya kongkong ajam. 

Ehem. Siap la ajam balik ni.. tunggu la bila full house nanti, hah! kompem kena serang nabilah petang tu. HAAHAHA. kitorang kena siasat dan soal selidik dari akar umbi!

Aish! before this baru je buat entri nak jadi budak baik yang rajin buat kerja dia. ni dah bergosip lak. ceh. lagha! sambung kerja!

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates