A hectic week.

Yeah, so it says. Aku serius betul2 busy minggu ni. Duduk rumah pun busy sokmo. dahla balik UTP kena masak sendiri.. wuu. syahdu. ibu tak nak masak. wuu. nangis2 masak kat dapur. hehe. tersangatlah hiperbola. 


Sampai utp rabu malam. eh, ke malam rabu? erm. rabu punya malam. ye, rabu punya malam. sampai bilik terus key in markah budak2 GMT, sebab diorang dah bising mintak balik lab report. omo.. banyak tuu.. so, key in satu per tujuh dulu. haha. lambat tu aku tido malam tu. pas abes key in, aku sambung buat proposal. buat corel draw. edit mana patut. 4 am woo tidur. syahdu. kelas GMT start kul 8am. gigeh sangat buat kerja sampai pagi walopon ade kelas 8am-1pm. mau terkeluar jugak la bijik mata. tapi tetap maintain cute (???).


Maaf. lately ni aku agak feeling terlebih. hehe. 


Abis lab. lunch. dan aktiviti macam biasa, tidur. sebab tu pola tumbesaran aku memang cantik. berat naik je sepanjang tahun. cantik graf tu. kalo dulu kaki macam tiang letrik, sekarang kaki cam tiang letrik dengan ketebalan 5x ganda. Heheh. nak jugak tu tiang letrik. feeling x hengat. Tapi macam biasa, tetap maintain slim (???)


Hajat kat hati nak tengok Running Man. tapi alhamdulillah. nasib baik aku sedar diri. Gigeh aku siapkan proposal. Huwaaa. Tak tau lah kenapa dr hadi bagi tajuk mangrove kat aku.. Aku takut aku terpesong, and kang jadi ecologist lak aku.. waa. Makanya, dengan hati penuh lara, proposal tu pun jadi macam hati aku sekarang. ecece. khusyuk gila buat. yela, aku plan jumaat nak jumpa dr hadi. so, buat la sebaik mungkin. x sedar langsung dah pukul 3 lebih. omo. Dah lari gila2 dari jadual tidur ni. kalau zaman menganggur dulu, tidur mesti pukul 12. paling lambat pun kul 1 lah. mata pun cantik je. sekarang? huwaa. tidur kul 4, bangun awal2 pagi. sebab ade kelas kul 8am. again! mata memang macam mata Joong Kook dalam cite running man! haha. Tapi sir jasmi tak datang kelas pun.. sadis. last2 duduk berborak je ngan farahin n cik mai. zairul pun ade. tapi buat2 macam xde je. haha. sape suruh tak join kitorang borak skali. haruslah dia ditolak ke tepi kan? haha. 


Yeay. kamis punye malam (tak geti nak guna malam kamis or kamis malam. :p ) aku masih berada di hadapan lappy sampai 4am. yeay. kalaulah dr hadi tau.. kalau lah. mesti dia sayang aku lebeyyyyyyyyyy. HAHAHA. penat taw.. so, jumaat pagi kena tidur lebih sikit. hehe. lepas jumpa dr hadi, aku macam teringin nak rebel kejap. nak tengok running man. aaa. tak dapat jack! wa kena study untuk fieldwork esok pulak!!! syahdu sangat. study sampai tertidur2 kat lappy. tangan krem. wuuh. tapi taknak cite ape jadik kat field. sedih. ffuu. 


Nak dijadikan cerita, sebab aku asik tidur kul 4 je, aku jadi down. And aku kepingin sangat2 nak makan alabama kat v5. kepingin weh! jarang aku guna bahasa indon ni. hehe. tapi, 4 malam aku pegi, 4 malam tu jugak aku frust menonggeng sebab alabama habis lah, orang que panjang sangat lah. grrr. sedih. tambahkan down aku je.. wwuwu.


Harini ahad. aku nak tengok running man. dah lama tak tengok! tapi. tapii.. wuuuu. tak dapat tengok. lain kali je lah.


Ha. nak cakap jugak. fieldwork hari sabtu tu best. Boleh tahan best lah. Tapi agak pelik. sebab lain sangat ngan fieldwork ukm. tadi tengok gambat dari cik mai. gambar fieldwork tu. tapi ade ke patut die letak 3 keping je kat blog! cit! dan gambar aku sangatlah horror! dengan tak pakai sunblocknye lagi.. macam terlebih tan. :p. Tapi farahin sebenarnya nak bagi pakai sunblock tau actually. aku tolak, sebab aku fobia ngan sunblock. aku just cakap ngan dia, aku dah pakai fair n lovely yang ade SPF 15. Padahal aku tak tau pun fair n lovely SPF dia berapa. kekeke. Ha! berbalik pada gambar tu. horror sangat! kenapalah cik mai x cakap ngan aku yang aku sangat horror haritu.. wuu. saya dah 22 taw cik mai. sepatutnya saya tampil cantik dan berseri2 dan riang ria dan berperwatakan aktif dan HOMAIGOD-LIYANA-KAU-DAH-KENAPA-NI!!!!!!!!!!!!. sila abaikan ciri2 gedik itu. harap maaf. hee~


Akhirnya aku dapat tidur yang cukup. :) 


Tiada gambar untuk entri ni. sebab saya takde kamera la awak~~ 

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates