Great morning feeling sexyyehhhhhhh. howyeahh!

Awww.. Sakit perut sebenarnya ni. malam tadi makan nasi goreng paprik. Ya Allah. macam menyeksa tekak aku je. aku cakap slow2 kat kak yan. nasi dia rasa lain macam. sekali afa terdengar dehh.. malu i.. macam x geti bersyukur lak gayanya. huu. Paprik dia pun lain macam. Cair. Mula2 telan, ok lagi. 2nd time telan, aku dah rasa tekak aku perit. macam terbakar. macam tu jugak la seterusnya, sampai aku giveup x nak sentuh paprik tu, and beralih kat nasi yang rasa dia lain sikit. 


Dalam kereta, aku dah rasa macam tekak ni kena salai atas api. mama... cewah. feeling omputih. ok2. ibuuuu.. hehe. nak kata dia pedas, tapi pedas dia lain macam. macam menyengat. aku cakap ngan kak yan. kak yan kata mungkin dia letak black pepper kot.. BLACK PEPPER?!! omg. walopon x sah lagi ade black pepper, tapi aku dah terbayang saat2 nazak aku. hehe. hiperbola. perit. 


Ye. aku xleh makan yang pedas2, nanti aku pening. So before aku drive pegi jalan mana2, aku xkan sentuh yang pedas2. nanti aku pening time drive. Kalau aku pening, aku akan makan yang masam. tapi, aku pun xleh makan yang masam2. memang terkenyit2 mata aku, terus x nampak jalan. lagi bahaya dari makan pedas. haha. aku x makan prosperity McD, sebab dia ade black pepper bijik2 punya okeh. memang sangat scary, dan aku rasa macam aku masuk Fear Factor kalau aku makan even 1 bite. ufff. Makanya, paprik semalam telah mula bertindakbalas terhadap dinding perut ku yang nipis ni. sakit sakit sakit. 


Kalau telan eno, perut jadi ok sikit x agak2nya? Tapi nanti sian kak yan, aku kentut2 je dalam bilik. thehehe.

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates