Bonzo. Coffee. Bosan.

I don't know. Lately, aku senang je nak cerita and share ape2 je yang terlintas laju2 kat kepala aku ni. kadang2 tanpa segan silu. kalau aku rasa susah hati ke, rasa down ke, ataupun rasa suka menggila ke, aku senang je nak share ngan diorang sekarang. diorang tu maksud aku adalah kawan2 pompuan aku yang perangai pun mcm aku, x semenggah. entah. aku rasa kita x patut rahsiakan ape2 dari kawan kita, betul x? 


Seronok rupanya kawan ramai2 ni, lagi2 kawan pompuan. sebab ape yang kite cerita, diorang dapat faham. and kadang2 macam diorang baca buku. and I enjoy it! I cherish every moment yang kitorang buat sama2. sebab dulu aku x dapat rasa nikmat kawan2 ramai cani. sekarang, hehe. :)


...Dan ade sebab nape aku tulis entry kalini cenggini. Sebab tiba2 aku rasa nak someone untuk dengar aku bercerita, tapi I can't find any. kak yan tengah busy cari cerita kat youtube. 


Sekarang, waktu sekarang ni lah, aku banyak sangat nak cerita. cuma aku x de orang yang boleh mendengar aku bercerita sekarang. 






Aku xtau nape aku putih suci sangat dalam gambar ni.
mungkin teknik pencahayaan. *sigh*

Macam gambo after abes exam SPM.


HAHA! walopon buruk nak mamp muka kami dalam ni,
tapi ni lah gambar yang aku paling suka!


Seriously, xde ke orang yang boleh aku bercerita panjang lebar? Pretty pleaseee. 

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates