Terima Kasih Cinta

Harini aku perasan yang aku agak lain macam. bangun pagi, aku rasa macam ada je yang x enak yang jadi masa aku tido. kalo x pun, aku mimpi sedih. aku x tau lah. aku rasa aku mimpi yang sangat sedih, sebab aku bangun2 je aku terus down. pas subuh, terus sambung balik tido sebab sangat down. biasanya x. kenapakah dengan hari ini?


Then, surprisingly aku bukak journal. biasanya aku akan main game plants vs zombies kalau2 aku rasa aku macam x sedap hati. erm... pastu petang tido balik. xde purpose pun aku tido petang tadi. just sebab aku rasa down. 




so bila tido yang xde purpose, pening lah jadinya. ni tengah pening la ni. adoiiii. bangun2 je, aku bukak FB, n terbaca ada soorang kawan aku ni g post a link. aku baca la.


Demmit! asal aku baca. aku rasa aku dah tau aku mimpi ape pagi tadi sampai aku down teruk. Korang nak baca? meh aku share. korang klik je sini.


Korang baca tau. cerita dia macam haram siot. And aku xnak percaya cerita tu. sebab aku dah x percaya dah cintan2 ni. x nak percaya dah. buang masa. aku dah penat dah nak bercinta feeling2 ni. aku dah buang masa almost 9 years devoted myself for a bullshit-ever man. AKU BENCIIII!!!!! last2 clash macam taik. taik taik taik taik. boooo. pbbthhhh. 


Bumi UTP sekarang dibasahi hujan, buatkan aku rasa sekarang-aku-nak-sunlight-instead-of-hujan. Hujan buatkan aku teringatkan dia. Benci. Benci sebab aku teringatkan dia time hujan, and benci sebab aku x reti bersyukur. bagus ape hujan! ko nak UTP ni mati kering dengan cuaca panas macam mexico nun? HUH!

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates