Saya Budak Baik, Oleh Itu Saya Puasa Hari Ni. Heheh.

Seperti yang dinyatakan di atas, saya puasa hari ini. Maka, saya sedang menjaga perilaku (cewah!) dan kadar percakapan kerana kalau kita bercakap kita akan menggunakan tenaga, kan kan kan? So saya nak save mitokondria saya. Hnghhhh!!!! Perut berbunyik2!


Harini saya beli nasi dagang (tapi nasi dagang tu nampak cam x meriah!!), air soya (air feveret untuk berbuka puasa), and kuih pelita (HOMAIGOD RASA NAK BERBUKA TERUS SEBAB NI KUIH FEVERET NIH!!!).


Errmmm.. Saya x larat nak tulis dah. sekian. saya lapar.. 


Disebabkan saya baik hari ni, boleh saya mintak KFC 1 bucket? pleasseeee

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates