Penggatal Terulung Ber-IQ Dik Cerdas


Page Under Construction


tettttt. padan muka aku. wawawa. tula. gatal sangat. dok godek sana, dok godek sini. tapi orang tua tua kata, budak nak membesar ni memang tangan dia gatal. HAHA. yesh! maksudnya, IQ aku tgh nak develop. (eh ade ke plak). Mungkin pasni aku akan jadi cerdik pandai malaya. *pitam*


So tadi aku tengok2 la template yang comel sikit. template before this sangat comel, tapi agak terlampau comel dan hanya sesuai untuk gadis bawah 12 tahun. haha. maka bagi mengelakkan kemaluan melampau (ommm ayat lucah!) ehem sambung balik. bagi mengelakkan malu melampau sekiranya dah ramai followers kang (ommm perasan pulakkk), maka aku gigih mencari template baru. cari punye cari, dapat la yg aku pakai sekarang. comel! so aku pun terus la paste kt HTML kt layout depan tu. puas hati ni. terus click "save". and hasilnya, 


"HOMAIGOAT!!!!!!!!"


Ape telah berlaku? picture sepah2. pastu attribution tibe2 kat atas. pastu template baru tindih dengan template asal. ommmmm.. punya lah terkejut, tangan terus godeh. tapi tiba2 dapat ilham. "let's solat". haha. semayang dulu... pastu gedebuk idea datang mencurah. ha. ku dok godek sana, gosek sini, edit tu, edit ni. last2 berjaya! puas hati! dah susun cantik2. puas hati la senang kata! senyum lagi sorang2.


Tapi hidup x selalunya akan berakhir dengan happy ending macam cerita korea yang kat tv tu. Baru aku pasan rupanaya ade gambar anjing pulok. alamakkkkkk.. page dah lawo. dah cantik susun. kenapa baru pasan ade anjing plak ni... adussss.. ehem. disebabkan aku sudah penat meng-adjust n sisa2 cuak masih ade akibat kegatalan tanganku yang seperti cinderella ini, maka aku mengambil keputusan untuk biarkan dulu. waaaa. ade anjing pulak! arrr.


So, pasni jangan ade kontroversi yang aku bela anjing pulak eh kt sini. haha. feeling macam masuk beautifulnara je. 

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates