Hari untuk Jadi "The Rebellious Kid"

.......or "Girl Next Door"? Hehe. jadi budak rebel dulu lah! selepas memenuhi janji bersama lelaki tersayang untuk membaca jurnal 'kalau boleh hari-hari', so today I declare myself as a hot young chick (fffuuuu) who celebrates "Single Lady Day" alone


Overslept, then subuh gajah, then sambung tido, then ignore all messages, tido balik, then baru sedar diri nak bangkit dari katil. thehehe. (waktu kebangkitan dirahsiakan demi kepentingan sejagat). 


tetttttt...

So hari ni kejanya tengok benda bukan2 kat internet. I mean, crap things people always post kat mane2 laman sesawang lah. So, I discovered this! I LOLed so hard gila vavi okeh! (menunjukkan betapa ekstremenya aku punya gelak).








Terang dan nyata lah kan aku amek dari laman2 sesawang kat internet kan. tapi, aku terlupa mana satu laman sesawang yang aku copy paste mende ni. For the owner of these pics, sorry. telah ambil tanpa kebenaran pulak. Pictures ni sesungguhnya telah menceriakan hari aku yang agak suram ditambah lagi dengan hujan yang macam kelakar je (sebab dia turun senyap dan lemah gemalai).

Okeh. what should I do next? Cari lagi gambar2 macamni!

1 penjawab bebelan:

yan March 25, 2011 at 11:14 PM  

last pic tu hillarious!!hahaha..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates