Aktiviti Terlampau di Malam Hari

ecece. tajuk kontroversi. tapi ni tengah mengah. semput. tarik nafas2. baru pas buat aktiviti terlampau. iye, betul x tipu. sampai pening2 dunia pusing2 lagi.


ye, aktiviti terlampau itu ialah membaca jurnal secara marathon. x pernah2 dibuat aku baca jurnal macam baca novel. tibe2 je aku sedar mata aku dah satu tengok lain, satu tengok lain (?). so aku decide untuk BUKAK LAGU BOLLYWOOD. yeah. kasik kak yan pening. HAHA. 


tapi still x berkesan. aish. telah di-distract oleh zombi2 dlm laptop. baca jurnal tapi terbayang saat2 clash. haha. dramatik gila! so, aku decide untuk main game feveret, plants vs zombies. hihi. main sambil tonggeng. yes. aksi terlampau lagi. haha. bukan ape. bontot sakit wooo dok kerusi lama2. boleh lebar cmni. (ade can beli seluar baru. hihi). 


*kreeeekkk* bunyik pintu dibuka. oh cik juwitahapaz rupanya. Om shit! aku tgh tonggeng sambil gelek2 lagu bollywood! pastu kantoi main game! aish. malu2. hihi. nmpk sangat x fokus buat keje. haha. 


*bit tergoda x tengok aku gelek2 bontot tadi? HAHA*


malu. aksi terlampau telah dilihat lebih 5 saat oleh cik juwitahapaz. 


tutup game. g toilet. malu. blushing. 

2 penjawab bebelan:

MaiZATuL ASniDA March 1, 2011 at 9:01 AM  

sempat lagi buat blog tuh.. waduh~

lianna lil boogie March 1, 2011 at 10:07 AM  

yeah. ni namanye entri ekspress. haha.

5minit jahh. anda juga boleh mencuba. haha.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates