Takdir Tuhan.

Pompuan kan, kalo nak tau la, memang memanjang je otak die tu berpusing ligat pikir benda bukan2. kadang2 tu time tengah bercakap ngan orang nih, boleh pulak otak tu merewang pegi tempat lain. 

Macam aku ni la. tadi dah yeyeooo je nak tulis macam2. kemain lagi ni. eksaited. tapi. tengah taip pun boleh pikir benda lain. (eh. ke ataupun aku sorang je yang memang suke merewangkan otak sendiri?). no no nooo. ni memang dah fitrah wanita namanye. ececece.

Dulu time kapel, selamba je aku berangan time si dia tengah feeling2 cakap. hehe. last2 monyok la ape lagi si dia. And sampai hari ni aku x sempat nak eksplen kt dia pasal kejadian-alam-ciptaan-Tuhan-untuk-wanita ini. hehe. macam2 la aku pikir. sangat macam2. kadang2 tu si dia tegur sebab muka aku boleh plak fokus kat laki lain time tengah berangan!!! omaigoggggg. 

Serious shit aku malu babeng. 

Tadi masa ajo budak2 ni pun macam tu. apesal ahh aku niii. makanye aku terpikir. mungkin aku telah menyalahgunakan kelebihan (kelebihan ke?) ni. mungkin aku dah channel pikiran tu untuk menjadi drama fantasi khayalan hebat? hoho. 

"kak. betul ke saya lukis ni? ni sinkhole ke ataupun uvalas?" tanya gadis A kepadaku.

"aaaaaa.....?" okeh. muka aku macam baru pas suntik dadah. nasib baik wa dapat cover beb! aku mmg terer sket bab2 nak cover up bla bla bla. 

"ehem. yg ni, yg tu, yg ni, yg tu, .........." (dialog sebenar bukan sebegini rupa)

Haha. Lab mode yang hapahapapuntakguna.

Whatever. yang penting, I dapat bagi jawapan yang betul. Nasib baik time tu cik maizatulasnida pegi toilet. kalo tak, kantoi abis aku berangan. hehe. 

Jadi persoalannya adalah, adakah aku perlu makan kismis 3 kotak? (ape kaitan ngn kuat berangan?). 

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates