Oh You Make Me Swear. Curse. Swear. Curse. Swear. Curse. %^#^#&#

Benci. Sedih. That's all I can say for now. 


I love my dad. I love him so much, way too much (so hiperbola...). I never knew I loved him ever since I was little, but when I breakup with my ex boyfie, I knew how much I love him. I love him. I love you cikgu Yunos.


Same goes to my supervisor, Sir Jasmi Ab Talib. err. ehem. Now I should introduce him as my ex-supervisor. It's not that I don't like Dr. Hadi. It's just that I prefer Sir Jasmi than Dr. Hadi. It's because I already drew him in my mind as my 2nd Mr. Yunos (?). It's not that Dr. Hadi tak bagus, tapi please lah people! Kita akan lebih rapat dengan orang yang kita 1st spot "saya nak awak", kan? (or is it just me? If that so, errr sorry). 


Aku tak boleh taw. TAK BOLEH! Bukan sebab maizatulasnida dah gembar-gemburkan about dr. hadi before this, no no no. (I have 1 year experience with dr. anizan FYI ye). Tapi sebab, weiiiiii. tak bole nak explain guna ape2 ayat la. cane nak cakap ah? tak boleh. aku suka sir jasmi. 


aku suka sir jasmi. aku suka sir jasmi. 


1st person I ever met in this uni was sir jasmi. 1st person I talked to was sir jasmi. And he knew that I already chose him from the beginning. I ALREADY CHOSE HIM BEFORE I ENTER UTP beb! sebab aku tau maizatulasnida amek dr. hadi maka aku amek sir jasmi, and dia punya nama pun klasik macam nama bapak aku.okeh alasan aku memang tak munasabah untuk wanita berusia 22 tahun. tapi beb. masalah hati tak boleh diselesaikan dengan tandatangan pihak ketiga u know!


dah masuk tahap parah.


Tadi after dapat berita sedih dari PG office, rasa nak menitik airmata jantan ni. tapi sebab aku datang dengan maizatulasnida and juwitahapaz, so aku tahan jek. buat2 macho. (padahal dalam hati #$&$&%)


OTW balik v5. otak tak pikir lain dah. pikir pasal sir jasmi je. yela. dia dah jadi bapak aku untuk sebulan lebih ni. so tak lalu makan. drama gila.....


Sampai bilik, bukak2 laptop, duduk terdiam. sempat lagi main plants vs zombies. then tak tahan hati, terus golek atas katil. Pikir lagi pasal sir jasmi. 


4pm. jumpa sir jasmi. owh gua dah berair dah mata ni. (sangat drama...). pastu ape yang berlaku aku tak boleh nak cerita. nak nangis dowh. 


masa tengok sir jasmi sign borang supervisor, homaigooggggoggggGGGgg. wa tak tipu. betul2 feeling macam tukar anak angkat whatsoever. feeling macam cikgu yunos dah tak mampu nak sara aku maka jadikan aku anak angkat kepada orang lebih kaya. eh tu macam dalam drama melayu. pastu ape yang berlaku tidak boleh diceritakan sekali lagi. harap maaf. 


sir jasmi. saya mintak maaf taw. 


T__T.




*yes. my blog IS my diary. sorry kalo ayat macam kelly ng sebab wanita bebel ni, jangan sesekali distopkan.*

1 penjawab bebelan:

MaiZATuL ASniDA February 23, 2011 at 7:46 AM  

yana... sabar ea.. Sir pun kite kena tenangkan sbnrnye.. he's like a father to me to0.. :)

pasni hari2 jumpa die.. say Hi... :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates