HAHAHAHAHAHA. macam haram!!!!!!!!!

HAHAHA. first thing yang aku buat pagi2 buta ni lepas subuh adalah bukak laptop. and entah cane since dah duduk utp ni aku dah x tido after subuh, terus bukak laptop (bukan nak ngaji ke hapa.....). 


Blogwalking (betul ke nama die?) macam biasa. gelak2. pastu baru teringat. 


"Blog aku tu x pernah nye aku nak edit lagi kasik ok sket. konon nama kuat bebel, tapi bebel dalam hati je, bukan nak tulis kat blog je. buat ape buat blog kalo takat nak bebel dalam hati je. kan ke bengong namanye..bla3"


*eh sedar x sedar aku dah bebel panjang daaaaa*


so aku pun tengok2 la. almaklumla orang dah berumur, lambat sikit nak adapt ngan benda2 cani. satu-satu aku jengah. tengok. alter2. buang jam kat blog (sebab laptop pun ade provide clock kt sidebar, so wat hapa aku nak letak jam lagi kan?). pastu pastu pastu aku terjumpa satu benda yang dah lama aku cari dari dulu.
.
.
.
.
.
.
.
.



Setting jam!!!! 


HAHAHA. rasa nak gelak-guling2-langgar pintu-pintu pecah-belok kiri-pergi bilik mai je rasanya! Rupanya selama ni aku pakai time zone ntah negara mana ntah, tu yang waktu dia sangat2 lain. tulis kul 10pm, skali display kul 4am. gaya macam aku sangat gigih bangun pagi2 buta and buat entri baru. disebabkan perasaan malu dan bopeng itu muncul, maka aku akan scheduled kan entri tu. KAHKAHKAH!! Serius shit! Rupanya, hahaha!.


Yeay! jam dah betul! haha.


*malunyeeeeee...*

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates