Kalo Dah Bangang, Jangan Bawak Kereta Boleh Tak?

Essssss Heshhhhhhh Ayyyy Teeeeee!!!!! Shittier than bullshit! (oops madey. i tiru ayat u)

Ha. setat2 je dah gear 4. amek ko. 

Bengang okei. aku tengah best kot tengok youtube matluthfi90. pastu tengok cikgu shida miming. ko boleh pulak main2 hon kannnnn.. ko memang x sabar nak tengok pompuan gagah macam aku ni berasap kannnnn.. ko nampak kan tingkap aku tengah terbukak kannnnnn.. ko tau kan yang ko punye hon mengalahkan hon loriiiiiiii.. KO TAU KANNN... Ke ko x tau sebenarnye.. meh sini aku cakap kat ko yang HON KO TU, MAK AKU KAT MUO PUN BOLEH TERKEJUTTTTT....

Fine. disebabkan ujikaji ko telah berjaya dan telah mencapai takat didih Cik "Sopan" Liyana ni, maka mari kita celebrate kejayaan ko tu dengan jeritan (bukan hooray seperti yang lazimnye, tetapi....)..

"HOI!!! DIAM LAH!!!!"

Tahniah kerana kejayaan anda telah didengari oleh cik maizatulasnida yang berada di dalam toilet dan juga cik juwitahapaz yang sedang ber-chatting sambil menggunakan earphone. Syabas Inspektor Syahab!

Okei. die terus x hon lagi. yesh.

2 penjawab bebelan:

MaiZATuL ASniDA February 19, 2011 at 2:25 PM  

Oit oit oit... yana.. xpayah la kot sebut mai kat toilet.. ape kate sebut skali mai tgh buat ape... hahahahaha...

u are the best way to make them shut up..
kekeke.. empangan!!

tpi tekun beno nengok matlutfi.. ley usyar jdi boyfie pas nih... hahahahaha

lianna lil boogie February 19, 2011 at 6:46 PM  

kekeke. cis. empangan!!

er. ehem. boyfie. haha. okeh salah. boyfren. haha. xleh guna boyfie la pulok. mai dah cop. hehe.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates