Hold It Against Me.

bukan nak nyanyi. saja je berangan kalo2 couple balik. oops. xnak xnak. 


Harini UTP panas menggila. gila! pukul 10 pun dah ala2 pukul 11. skang 11.20, lg la mcm dah jejak kaki kat kaherah. ecece. tadi semangat bangun pagi. (haha, pagi la sangat kan yana). basuh baju, sidai baju, sarapan. super savers punye sarapan. anlene choc (susu gedik bak kata orang2 yang minum susu putih) and oat. woah. tapi bukan ittew ya adik2 yang kakak nak cite...


Selongkar2 laptop. eh eh eh. ternampak folder "bukit cerakah". BUKIT CERAKAH!!!! rindu gila time ni! ommm. Disebabkan ni first time pegi bukit cerakah (along cakap kitorang 1  family penah pegi sini, tp aku x igt bila, so mari kita assume ni first time aku g sini. hehe). Semangat gile the night before we went to bukit cerakah!!! aku gigih naik tren nih. UKM-KL Sentral-Shah Alam. om. keras bontot aku. hehe. tapi kerana kegigihan melampau, sanggup aku dok dalam tren for more than 120minutes! fusyooo. gaya macam lama bebenor, tp sejam setengah je. hehe.


Along lagi la gigih. malam tu sempat message angah mintak resepi nak buat nasi lemak. tp angah x reply. ahah. yang aku tau bangun2 pagi je along dah siap masak nasi lemak. (aku rasa along hentam je masak nasi lemak time ni). siap ade sambal, telur, ikan bilis and timun lagi! lihatlah dunia akan kegigihan along aku yang hentam saja masak nasi lemak demi kami tidak mati kelaparan!


Kitorang pegi dengan encik BF along, encik pizi. Pizi drive kete kuning die tuh. rasa macam dok dalam kete mr. bean dowh. bunyik vroom vroom. ekzos besar. tapiiiiiii boleh plak bukak lagu dangdut dalam kete!! wa layaan je la. 


Tadaa!! introducing Mr. Pizi! eleh. pura2 malu lak. padahal dia lagi camwhore kottt....

ni bukti die camwhore! asik dia je nak bergambo. *jeless*

yeay dah sampai bukit cerakah

Time ni penat siot panjat naik atas! siot je ek along n pizi x warn awal2. cesss.. sabo2. tpi dalam hati dah sumpah seranah bla3. bila dengar along cakap time ni tgh winter, oh dengan lajunya aku memotong dia n pizi. haha. jakun gile kan.. 

So, tempat pertama yang dituju ialah RUMAH 4 MUSIM!! :) Tak ingat la pulak masuk ni kena bayar bape ringgit. rasanye rm3. eh eh ntah. sebab pizi yg bayokan. hehe. best2! Yeay it's winter!! kalo summer mesti aku dah rentung. ecece.

Ktorang tengah ngumpat pizi sebenarnye time ni. haha. oops, busted!!



Sejuk siot... dapat main salji. Haha. jakun sangattttttttt. masuk dalam bilik ni, kejap je, pastu bbbrrrrr.. memang tangan keras sejuk salji lah katanya. gigi bergelatuk. (cewah. gigi bergelatuk time kat gunung ledang je. xde winter2 ni. haha). mulut kuar asap. wuuu. feeling hahah. 


Dalam bilik ni x lama sangat. konon la before datang tu beria-ia nak guling2 la, nk lenting2 la, nak tgkp gambo banyak2 la. tp hampeh. sejuk gile! pas kuar dari bilik ni, banyak lagi tempat ktorg pegi. tapi ntah cane x amek gambo lak. sangat ajaib. ade 1 gambar. tapi aku xnak masukkan. muka aku x lawa dalam tuh. haha.

Rindu. yeah yeah. miss this moment big time. big time. bole nak ulang balik x masa2 ni? boleh la... boleh la.. 

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates