Risau.

..... Abah nak kaklong and kakngah kawen serentak. Tapi tak tau lagi bila diorang kawen. Hmm. Sebagai anak ke-3 dan juga seorang adik kepada 2 orang kakak yang aku sangat2 sayang, aku rasa sedihhhhhhh gila bila dengar plan abah. Diorang kawen serentak. Makanya, aku akan kehilangan 2 orang kakak serentak. It's not that i'm not going to see them anymore, but, kitorang takkan dapat spend masa sama2 lagi la macam sekarang, kitorang akan susah nak jumpa sebulan sekali, and argghhh pikir pasal ni pun buat aku macam telan air-liur-pasir je...
.
... dan masa dah semakin suntuk. Mungkin hujung tahun ni, mungkin bulan 1. 
.


 .
semua buat gaya cam patung idaman. Pfft. hodoh nak mampos!
.
Ye aku selfish. Aku taknak diorang kawen (dalam waktu terdekat ni) boleh tak? Boleh tak aku nak kitorang stay je macam ni? Sebak dow...

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates