Kahwin.

Baru sampai UTP. Auff. 2 kenduri kahwin, dan aku tak kahwin2 lagi. Heheh. Sakit bahu. Sakit belakang. Penat rupanya kenduri ni, lagi2 kalau kita jadik tuan rumah. Sakit mental. Pulak tu balik UTP aku yang drive. Memang sakit gila bahu. Lom abis penat kenduri malam semalam, pagi tadi terus drive. Gila betul. Menguap je aku sepanjang jalan. Tapi aku tak boleh kasik angah yang drive, sebab nanti kang balik Muo dia lak yang kena drive, kan? mesti lagi penat. 
.
2 minggu duduk rumah. Heaven~. Sampaikan tadi masa lambai diorang sume, rasa sebak je. Hehe. ngada2. macam la sebelum ni tak pernah duduk jauh. 
.
Aku banyak sangat nak cerita. Tapi nantilah. Ni sikit gambar kahwin kak ija and shima (Sikit betul!). Oh ye, kak ija tu akak kepada housemateku yang gedik, kak dahlila. Shima ni cousin aku yang memang dari kecik rapat gila ngan kitorang. *Sebak*. 
.
Erm.. takde pulak gambar kak ija sanding. Ada gambar 2 pompuan gedik ni je. 
 .
Ni kenduri shima semalam. Along jadik pengapit. yang hensem tu nama dia hamzah. Baru je 6 bulan, sesuai sangatla jadik anak ikan aku. :P
 .
Shima tengah sanding. Muka ceria sungguh!

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates