Day X.

Hmm.. Dah berapa hari yek. Sudah terlepas counting the days since I first started to live a healthy life (kononnya). Hehe. 
.
"Oh, don't kid yourself, liyana. You went to steamboat restaurant aite last nite? "
.
HAHAHA. Ooopss.. Just so you know, the hardest part of this regime is controlling the amount of food taken each and every day. Abaikan grammar aku please. haha. Aigoo. Susah. susah!! Aku ni dah la food lover. Bila tak dapat makan tu, rasa macam hilang dah 1 nikmat dunia. haha. So tadi bila dengar mai ngan ila nak pergi bila dinner, western pulak tu, aku rasa macam kreuk kreuk perut berbunyik. oHH.. tak boleh jadi ni... sabo..
.
Pagi tadi aku tak dapat jalan ngan mai gi tasik. Pun tak dapat main badminton petang tadi. Aku tiba2 sakit. Aish. Time tengah semangat cenggini la tiba2 aku sakit.. Harap2nya esok aku sembuh sikit. Rindu nak jalan lagi...
.
Ouh.. semoga aku dapat turunkan berat. Semoga lutut aku tak sakit lagi. Haritu masa jalan gi tasik ngan mai, nana n yon, lutut aku sakit gilaaaaa. Rasa nak nangis je. Haih. Padan muka aku. Dulu time berat molek2 je, gi bantai semua makanan sedap. Time lutut dah start nak pecah ni, baru ko terasa nak insaf pulak kan.. Ko ingat nak turunkan berat tu senang? Aigooo~~

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates