Day 2.

Hik3. dah 2 hari amek angin pagi dengan cik mai. Kena berjalan. At least, takdela aku duduk terperuk je lebarkan bontot, ye dak? Kira macam tu salah satu usaha aku untuk maintain kurangkan berat badan.. Haha. 
.
So sepanjang jalan tadi borak2 ngan mai. Macam2. sampaikan masa otw balik bilik, aku cakap ngan mai:
.
"Ko jangan datang bilik aku eh. aku taknak bercakap harini. Dah takde idea nak cakap ape ngan ko. Kasik aku diam jap, pikir idea untuk nak cakap ape pulak esok. Ni tak, semua idea aku nak bercakap ngan ko dah abes kejap je ni."
.
Tergelak besar cik mai. Hooo. memang berenti bercakap pastu. tapi tak sampai seminit dah sambung cakap balik. haha. penat wei layan makcik sorang ni.. Dah la semalam, bercaaaaaaakap je kerjanya. haha. tapi semalam best, kitorang reminisce balik benda2 bodoh kitorang gaduh dulu. haha. lawak betul. memang rasa macam budak2 la. terguling2 gelak. mesti kak dahlila bengang je sebab mulut kitorang ni potpet, suara gegak bergempita pulak sampai kat gegendang telinga beliau walopon kitorang borak kat bilik aku.. hik3.. 
.
Penat lah. Oh. tiba2 macam harini aku aktif buat 2 entri. Kahkah. entri yang tadi tu, entri semalam. lupa nak post. Ah, dulik. pasni nak buat entri lagi. hehe. 
.
Tengok tu mulut cik mai.. ewah ewah.. :P


Ni 4 ketul yang kuat bercakap. oh. takde ana @ lily la pulakk..

Kebangkitan kumpulan wanita kuat membebel! Haha.
Ok, gambar ni takde motip. Hehe~

6 penjawab bebelan:

MaiZATuL ASniDA January 3, 2012 at 10:32 AM  

BENGONG yannnaaaa!!!! gambar 1st tuuuuuu motipppp!!! pergh zaman jepun punye gambar. pergh. pergh. *pitam*.

lianna lil boogie January 3, 2012 at 3:22 PM  

HAHHAHAHAHAHHA! kenangan tu beb... hahahha. comelnyaaa mai bebel :P

MaiZATuL ASniDA January 3, 2012 at 6:13 PM  

ape comel2. hah. hah. wuwuwuwuwu. sape tangkap gambo ni sape sape. arrr. *pitam*

Unknown January 4, 2012 at 12:10 AM  

entahnya.. kalah aku mengomelnye..

lianna lil boogie January 5, 2012 at 10:29 AM  

Hahaha. eh tak.. akak lagi dasat, kami masih x dpt kalahkan akak dalam bab tu lagi. haha. :P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates