Tolong baca sampai habis, okeh.

Sympo dah abes, yeeehuuu~ hehe. Haaa, meh sini aku nak cerita ape jadi. Duduk diam2!
.
Me and cik mai went to the meeting room at 2.10pm. We need to get there before 2.30pm coz cik mai is the first presenter for today's afternoon session. So we just wait patiently lah. Bila tiba turn cik mai, ok everything went well. I jot down the comments from the examiners. 
.
After mai, tiba turn Cuya and Pak Eko. ohhhh gila betul macam war zone rasanya. memang aku macam dalam battlefield lah, cuma aku kat belakang perati je takut2 diorang punye perang mulut. Gila okeh, sangat dasyat. Ini dah bukan a tough Q&A session, ini namanya "kill3x die3x" Q&A session. Frankly speaking, aku terkejut bila Dr Deva attack Cuya. Aku tak expect pun dia akan attack pompuan. Gila okeh, aku sangat seram sejuk. Bukan Dr Deva sorang je attack Cuya, ramai2 lagi wehhh.. Aku sebagai wanita kerdil yang ketakutan, terasa sangat sakit mental aku bila tengok orang kena serang.
.
Same goes to Pak Eko. ohhhh.. Bayangkan, 2 orang before aku kena hentam teruk. Aku tengok diorang ok je present, tapi kenapaaaa kena hentam. Matilah aku cani. Aku dah bayangkan aku lari keluar meeting room tu, menangis hentak2 kaki taknak pegi present. Cuak beb. Serius otak aku sakit. Sakit! Nak nangis tengok orang kena hentam camtu. mesti aku pun kena camtu gak kan...
.
So, turn aku pun sampai. Menggigil tak yah cakap la. Tapi tetap cover, senyum sopan. And aku nampak Dr Deva macam nak kuar meeting room, so aku pun rasa nak menjerit hepi suruh Dr Deva keluar laju2. haha. Pastu aku buat muka manis kat examiner aku yang baru dilantik tiba2, thanks to Dr Zuhar. Cet. tak pasal2 aku sorang je ada 3 examiners. Masa present tu, memang jantung oh macam dah terkeluar tapi nasib baik aku sempat masukkan balik kalau tak mati aku. Time tu, mata aku dah start sakit... sakit macam kena pulas2...
.
Ye aku tau, itu tanda2 nak start migrain.
.
Tapi aku cover je. Abis Q&A session, aku terus ngadu kat mai, aku sakit kepala. Sakit sebab tadi aku stress sangat tengok orang kena hentam. So aku pun duduk termenung, berangan, kejungkan punggung hahaha
.
Sekarang aku rasa sangaaaat sakit kepala. Dan tiba2 aku tengok kat FB, adik alan send msg. I read it, dan aku rasa argghhhh terus laju gila kepala aku berdenyut. Nak tau ape adik alan tulis?
.
.
Bongok. Argghh kahkahkah! Sape la yang nak kawen ngan aku syafi oiiiiii... T__T  Mai kata, ni mesti alan yang suruh syafi tanyakan ni. HAHAHAHA :P
.
Ok bai. nak rehat. 

1 penjawab bebelan:

Dahlila Kamat October 8, 2011 at 11:38 AM  

ahahahahaha..kelakaooo la...nasib baik semua da setell~~~syukur2

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates