Don't question me. I know I did wrong. Arghhh.

Cakap la berapa ribu kali pun, aku tetap tak kan berubah hati. Bagi la ayat semanis madu pun, aku tak kan terlekat. Aku just...... tak boleh. Tak boleh, tak boleh sangat. Aku pernah cakap kat dia dulu, aku tak kan boleh suka dia. 
.
Bukan sebab dia ade girl, so aku terus tak suka dia. tak, tak.. Dia single pun, rasanya memang impossible lah untuk suka dia. Kenapa eh macam tu? Sebab memang tak boleh. Dan aku tak nak try suka dia. Tak nak. Aku takut. Haish. Macamana la aku nak cari bakal laki aku ni kang.. Haishh.. 
.
.
Bukan jual mahal. Tapi...................... Haih, entahlah. Dia dah buat macam2 dari dulu lagi, serius wa tak tipu woooooo wa berani bet ngan jari wa ooooo.. Tapi, rasanya dia mesti ingat aku liyana yang dulu, the old innocent liyana. Tu yang dia masih tak berputus asa tu kot... Dia belum tengok aku sekarang, mesti dia menyesal. Haha. 
.
Dan aku sebenarnya tak bangga dengan apa yang aku buat kat dia sekarang. Ni tergolong dalam main tarik tali ke? Aku awal2 dah amek tali tu, tak nak main ngan dia. Awal2 aku cakap, dia tak kan menang, and this match is pointless. 
.
Semoga dia jumpa jodoh yang sesuai dengan dia, dan semoga aku dijodohkan ngan orang yang selalu aku harapkan. Thehehe. Bongok. Ini bukan masa yang sesuai untuk ko berdoa macam ni, heish. (-_-)"

1 penjawab bebelan:

MaiZATuL ASniDA October 11, 2011 at 3:42 PM  

ambuih. smpi begitu. mai tahu itu sape.... :P no worries. hehe....

http://bluefanatik.blogspot.com/2011/10/mengapa-allah-temukan-kita-dengan-orang.html


hehe.. ni lovelove islam post. n mai suke sgt. pengubat hati kite ni yana. no worries. minta lah jodoh tu. taw. doa setiap masa. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates