3rd activity. 4 pics (only)

Hahaa.. Ok. macam main2 lak tulis entri ni. hhaha. ah sudah lah, yang penting aku kotakan janji aku untuk pembaca semua. *cewah!*. Ok, after majlis kenduri tu, dalam seminggu pastu kot ada lak majlis kenduri belah laki kaklong, dekat Sabak Bernam. Jauh oooo dari muo, jauhhhhh.. nasib baik abg ngah yang drive. aku seronok je dok jadi diva kat belakang, almaklumla, jadi pengapit... hehe.. Ok, seperti biasa, aku upload gambo je la oke. malas nak tulis panjang2. hehe. tapi rasanya time ni kitorang tak banyak amek gambo....


That's me! errr.. yang tudung merah terperuk kat belakang tu. hehehe.



Kesian.. Perantin kena drive sendiri..
Okei... tak banyak rupanya gambo. mana la pegi gambo banyak2 ni. cisss.. Hmm.. wat malu jekk.. hahaha. ok la. next time aku upload entri kitorang gi korea lak. Weeehhuuuu.. Ini aku berani jamin, banyak gilaaaa gambar! dan aku kalo boleh nak letak sume gambo aku. mwahahhahaha. 


Sekian. 

4 penjawab bebelan:

MaiZATuL ASniDA March 15, 2012 at 11:24 PM  

letak gambar die je???! pergh. gile kedekot.

lianna lil boogie March 15, 2012 at 11:39 PM  

Ehhh.. 1st time gambo aku x banyak dalam album okeh. ni boleh masuk buku rekod dunia ni. haha

MaiZATuL ASniDA March 16, 2012 at 7:06 AM  

hahaha.. rekod lah kalo xbyk weh. ajaib rase. :P

lianna lil boogie March 16, 2012 at 9:49 AM  

hahahaa... tunggu la entri korea. rasanya nak letak sume gambo aku je. hhhahaa :P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates