28 Januari 2012

Ok! semalam dah janji nak cerita kan.... Hehehe. so ni aku curik masa jap nak update entri lah. hehe. malu.. tapi boleh tak kalau aku tak nak bercerita? aku nak letak gambo je.... 
.
Maka, terimalah! :P :P :P
.
Mintak mahaplah, jemput lambat sangat.. dah abes pun majlisnya. hikhik
Ni kaklong. tengah tunggu nikah. tapi gaya duduk macam tengah tunggu turn nak senduk makanan je..
Pelamin nikah along. Comel!
Mejah. ceria gila kau ye dapat duduk tempat lembutttt

Angah. Muka bosan nak tunggu nikah.
Cikgu bagi ucapan pengumuman nikah.

Jjang!!! Perut tu, aww~~

Interval angah nikah: Wawa solek along. cantik wehhh dia make up. Nanti turn aku, aku nak amek dia gak lah. Pun nak amek baju purple ni. HAHA :P

Lawaaaaa. naik muka kau long. macam doh donat. kekeke. *aku pun muka dah macam donat ni*

Pengantin paling sasa

Hantaran along. Ni kak siti yang tolong design. 

Sirih junjung along. Lawo pulop jarum peniti bersusun2 camtu.

Hantaran angah. Ni angah yang buat sendiri. Kotak lutsinar tu dia amek dari tong sampah. Nasib baik dustbin tu untuk paper jek. Haha keji siot angah! :P

Ha, comel sangat senyum lebar dua2 ketul ni! Abg long sporting.

Tepung tawar. Merenjis2. Pengantin double; double size. 
Okeh, bergerak pegi makan! Sayang, tak nampak lak gerbang.

Dua ekor ni kena jaga door gift. Sian, tunggu turn makan ye kau budak..

Sebab VIP malu nak duduk meja ni, so kakcik pun berangan VVVVIP 

Meja makan beradab.

Abg long tunggu makanan kena hidang. 

Aku taktau nape, tapi dua2 ekor ni kuat beno bergambo. Sengih je manjang.  Sengih lebor lak tu. Macam main kawen2 lak..

Sebenarnya, kedai kek tu salah design. Frust aku masa amek kek ni. FRUST! ni macam kek hepi besday je. haha. nasib baik takde towel good morning......... 

Persembahan silat time makan. 


Yang si peniup seruling ni kan, aku kagum betul.... Dia tak stop2 tiup wei.. agaknya ada saluran angin kot bawah baju dia... tu yang non stop tiup. 

Dah boleh peluk2. Ni lepas makan, time amek gambar ramei2. Ada gambo diorang kissing, nak tgk? Haha. :P *wa gurau je beb*

"Kak Siti, bila turn kita lak ni nak amek gambo ngan pengantin... grrrr"

Time ni dengar bunyi pelamin retak wei... Bayangkan, semua berat lebih 50.. :P Belum kira berat aku, along, ajam, abah, pizi n paan gabung.. Mau tertimbus terus..

Ok aku tipu. Pelamin ni stainless steel okei!
Pasrah je dapat adik ipar camni yeeee abg pizi... Hahaha

Pengantin tua
Si cantik kahkahkah

Ok, lepas tu kami pun gerak gi outdoor photoshoot.. Ateh ikut along n pizi pegi Melaka. Aku n achik lak ikut angah n paan, buat kat Muo jeeeee. 
Onyonyonyo~~~
Kerdil je tengok.. Hehe
Ayang, chak! haha
Serius smart! Suka gilaaaaa.. 
Time ni, si Hairany tu sampai terbaring2 atas lantai nak amek gambo.. 
Yang ni, ooooohh chantek gilaaaa kot! 
Fuhh.. semput aku upload gambo dengan line internet utp yang slow ni.. gigih tak gigih la kannnn nak update entri. Haha. 
.
Ok, ni baru 1st aktiviti aku masa aku idle dari menulis blog. Tunggu okei, nanti aku update lagi aktiviti 2nd aku. hehe. 
.
Korang nak teaser ke? tak payah la wehhh.. geli pulak rasanya.....

2 penjawab bebelan:

MaiZATuL ASniDA March 3, 2012 at 3:54 PM  

amboih.. ade teaser.. macam k-pop lak. hahaha.. cantik photoshoot angah.. siyes.! smart. hehe.

lianna lil boogie March 3, 2012 at 3:58 PM  

Cantikkkk. tp bape bijik je gambo yang ada. ceh..

terima kasih kerana mengunjungi blog saya. Hikhik. :P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates