Kisah saya yang pilu. He he he

Argghhh.
.
Seminggu lepas, setiap hari aku batuk. Time nak tidur, lagi dasat aku batuk. Pernah sekali tu aku tidur, then at 4am aku terbangun - terus pegi muntah. Sakit.. Basuh mulut, pastu duduk kat katil sat. Belum sempat duduk seminit, aku berlari lagi pergi muntah. Haisss. Keluar separuh dari nasi goreng tomyam aku makan kat Sumo Food House. Haha. membazir! Tapi aku tak tau aku muntah sebab aku makan banyak sangat or sebab batuk2. ehem! macam budak kecik lak kan makan banyak sampai muntah. haha. So alasan aku adalah, ehem, aku batuk2. Hahah. :P
.
Sekarang.....
.
Mata aku sakit. macam kena pulas2. Dari pagi tadi. Pulak tu tadi tengahari panas betul utp. Aku sampai tak boleh nak bukak mata besar2, sebab aku silau tengok atap susur gajah kat luar bilik. Nak tengok laptop pun kena hadang mata, silau.. So aku tidur la kejap. Aku bajet sakit boleh hilang kalau aku tidur sat (HAHAHA macam alasan budak kecik!). Ceh. Menyesal lak aku decide nak tidur tadi. Lagi aku pening ada lah! #^$#@^&*. 
.
Ehem! Okeh, untuk setiap apa yang kita buat mesti kena ada kesimpulan kan? So kesimpulan aku adalah, imuniti aku makin teruk. makin malas nak guard badan aku. argghh! kena hire imuniti lain ni! :P


Ape kabo la agaknya immunity system aku sekarang kan? Hihi

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates