Gatal sangat.. Padan muka!

Harini aku puasa. Dan harini jugaklah aku bersemangat nak pegi library tiba2 kan... (-_-") 
.
Ok, taknak cerita panjang2. Haiss.. Aku sesat tadi. Macamana aku boleh sesat dalam UTP?! ohh what a shame. Aku baru ingat nak try shortcut untuk pergi CIMB. Huh. shortcut pebenda. Menjejes2 peluh. Dah la jalan time tengahari! Aigooo. Gila penat beb. Dengan bawak buku tebal 3 ketul. aiiiii. Nasib baik tak sesat sampai ke gate pak guard. Kalo tak, aku sanggup curik motor pak guard, bawak laju2 pergi library, then pulangkan balik. aha. 
.
So after selamat sampai CIMB, jalan dengan sepantas mungkin pergi library. Rasa nak tanggal tudung je tadi. haha. Dalam library, benda first yang aku buat adalah carik air cond! Heaven~
.
Hee. Yeay! Jap lagi nak berbuka. Pengajaran harini: jangan berani2 try jalan shortcut especially time puasa. Mapuh kerah dah aku ni. Balik bilik tadi terus terbongkang. gahaha. Gila tak sopan sungguh. :P
.
Penaaaaat. Tak tipu. 

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates