Dictator in me.

"Sebab tu aku tak suka bila dah start addict kat satu2 benda ni..."
.
Aku tak boleh tido. Otak aku aktif bekerja, tapi badan aku dah give up awal2. Tangan aku dah gigil, tapi otak aku still tak bagi aku rest even for a second. Yeah. Now I'm being control by this special organ. Diktator sungguh!
.
Sebab tu selama ni aku kalau boleh elakkan terlampau suka kat ape2 benda lah, sebab once aku dah addicted, ha ni lah jadinya. My body ache and scream for help, yet my mind overpower the desire to rest. arghhh. Bila addict tu dah datang, huh come hell or high water lah, aku takkan berganjak langsung. Arrra~
.
Kenapa la aku tak pulak addict nak membaca jurnal ke, study ke.. kan bagus. Ni tak. Kejadahnya aku addict main sudoku... Haissss. -_-"
.
Please.. Aku nak tido.. Sumpah aku benci dengan perangai aku yang pelik ni. 

1 penjawab bebelan:

MaiZATuL ASniDA July 9, 2011 at 11:11 AM  

gile yana. pkul 4 xtido lagi? haha. xpe.. buat atas kertas xpe.. jgn laptop. kang rosak agy kang..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates