Wanita gagah.

Penat. Penat fizikal dan mental. 
.
Have you fall asleep right after korang baring tak sampai 5 saat? Aku pernah. Pernah tak korang tidur mampos mati for approx 12 hours? Aku pernah. Have u ever been in a state where semua otot ko sakit sampaikan ko terbaring kaku je right after korang bangun dari tidur ala2 sleeping beauty 12 jam tu? AKU PERNAH. *Bontot aku krem pagi tadi, oops.* 
.
Ni semua gara2 wedding pompuan2 dalam rumah aku ni. macam nak mampos aku kena heret ke sana ke mari. Macam nak mengecut otak aku bagi idea nak deco bilik pengantin angah. Tu belum bilik along lagi. Macam nak gila aku jadi kaunselor untuk 2 kakak aku yang stress nak kawen ni. BALIK2 AKU YANG STRESS! Dan macam nak patah kaki aku jalan 9 jam non stop pakai heels 2 inci je pun tak duduk walau sesaat. Dan aku yang drive. Pitam nok. 
.
Balik rumah, aku terus pengsan. aku terlupa langsung nak wish happy besday kat cyla. Aku tak dengar langsung handset aku berbunyik. Bangun2 je lepas 12jam tidur, missed calls berlambak2. message banyak gila. Huish. Time ni la fon aku aktif. Aku check received call, eh, aku ada angkat fon time along aku call at 12.20am. EH? KENAPA AKU TAK INGAT PUN YG AKU ADA ANGKAT FON? @_@
.
Macam pengsan mabuk todi je gayanya. Haha. So harini aku buat kerja lagi, kemas bilik pengantin along. Angkat katil. Ko mampu? haha. So now, you don't know exactly what I'm capable of - korang mesti tak sangka AKU BOLEH ANGKAT KATIL! hahaha. Giant woman. :P
.
Nak tau apa yang tragis harini? aku lupa wish besday kakcik. Padahal dia ada je depan mata aku. Dan dia yang remind aku pasal besday dia. Ape la aku ni. Semalam ko lupa wish besday cyla. Harini ko lupa besday acik pulak.... 
.
-_- Esok pagi kena buat rumah untuk pokok orkid. Pastu kena teman along cari barang untuk bilik dia pulak.. Wonder woman pun takde bz macam aku ni. 

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates