aku dah semakin tua. . . .

Oh. Org lain sibuk buat blog masa muda muda. aku? haih. haha. *malu*


oh. okei. erm. ehem. erm. (sorry, aku mmg banyak bunyik ngomel ngomel bagai sikit) okei. Start balik. 


Hai! Welcome to my blog! 




*ayat kena skema, yela budak baru*. 


...thehehe. 


Because I'm new to this blog-thing, I maybe need some time to readjust my vocab, my karangan (?) and ayat ayat manis. (should I google2 to get nice words or quotes? I'll think about it). How do people get the idea to post new entry sekerap mungkin? hurm. hmm. errrmmm. errrrr (dah start balik la tu). 


I tried to search and to betul betulkan background blog ni, tp errr.. thehehe. HAHAHA. Rasa malu kat diri sendirik. oh man. Tu yang malu je tengok background gaya nerd ni. haha. Siap gambo buku lagi tu okei! Dah try dah nak cari background yang comel comel sikit, tp macamana ye nak letak jadi background? takpe takpe. Nanti aku usaha. Tapi in the mean time, ngadap jela background cenggini canggih. 


P/s: Aku akan berusaha! *yawn*~~

0 penjawab bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © it's a whole new world of Lianna lil Boogie!

Design by Emporium Digital via Blogspot templates